Friday 22 March 2013

Deepak Jaikishan Tawarkan RM 2 Juta Untuk Fitnah Rosmah Mansor


Deepak Jaikishan yang sebelum ini cukup hebat melemparkan Fitnah dan rekayasa keatas Perdana Menteri Najib Razak dan isteri Rosmah Mansor nampaknya semakin ketakutan apabila Bala mati akibat sakit jantung tempoh hari. Maklumat yang Gomo perolehi semalam Deepak Jaikishan mahu baki bayaran dari pihak PKR yang dijanjikan Anwar Ibrahim sebelum ini.

Deepak Jaikishan takut dengan kematian Bala kerana mengikut kepercayaan agama Hindu sendiri bahawa Bala mati kerana termakan sumpahnya dan Deepak Jaikishan amat takut dengan kejadian yang menimpa Bala.

Minggu lalu sebelum kematian Balasubramanian, Deepak Jaikishan cuba mengatur satu lagi plot untuk merakayasakan Fitnah jahat ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor dengan seorang kenalannya dari Kelantan. Maklumat tersebut diperolehi bukan sahaja melalui pesanan SMS malah PERBUALAN TALIFON diantara Deepak dan kenalanya di Kelantan itu berada ditangan Gomo.

Amaun nya adalah RM 2 juta dan Gomo yakin Deepak tahu akan apa yang terkandung didalam perbualan talifon tersebut yang mana menjelaskan bahawa Deepak jaikishan cuba membayar seseorang dengan amaun RM 2 juta bagi menjalankan rekayasa jahat ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor.

Gomo siap sedia untuk mendedahkan segala yang ada ini jika Deepak Jaikishan terus menerus cuba menfitnah Najib Razak dan Rosmah Mansor dan Gomo juga tidak teragak agak untuk memberikan kesakitan yang paling MAKSIMUN kepada Deepak dengan mengeluarkan video individu yang Deepak jaikishan sayang yang mana selama ini menjaga beliau sewaktu beliau berhadapan dengan tuntutan wang dengan Raja Ropiah.

Pesanan Gomo buat Deepak Jaikishan agar hentikan dari melakukan pekara jijik dengan membuat kenyataan palsu memburukkan nama Perdana Menteri dan Isteri atau menerima BALA yang akan datang dengan pendedahan tersebut.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers