Monday 25 March 2013

EIRA HANGAT SEBELUM KAHWIN LAGI!!!



BELUM setahun pelakon popular, Eira Syazira melayari bahtera perkahwinan yang dibina bersama suami, Azad Jasmin John Louis Jeffri atau Azad Jasmin, pasangan ini sudah terjebak dengan pelbagai kontroversi.

Rasanya khalayak sendiri sudah mengerti apakah cerita panas yang melanda Eira dan Azad Jasmin atau Azad sehingga menggemparkan industri hiburan seketika rentetan daripada majlis perkahwinan mereka pada September tahun lalu.

Tidak hanya cerita panas itu yang menjadi perbualan tetapi sikap Azad menangani isu tersebut juga menjadi perbualan ramai.

Secara tidak langsung, ramai yang mula nampak warna sebenar pelakon drama bersiri Adnan Sempit itu yang sebelum ini cukup dikenali sebagai seorang yang penuh humor dan lucu orangnya.

Sebagai seorang isteri, sudah pasti Eira juga terpalit dengan persepsi masyarakat berhubung perlakuan si suami yang dilihat tidak profesional dan bersikap keanak-anakan dalam berhadapan dengan kontroversi.

Tetapi bagi wanita berusia 28 tahun ini, dia enggan mengambil kisah apa yang diperkatakan oleh masyarakat tentang dirinya dan suami.

Bagi Eira, hanya dia yang mengetahui siapakah suaminya yang sebenarnya dan sebagai isteri, adalah menjadi tanggung jawabnya untuk mempertahankan kedudukan Azad seandainya ada tuduhan melulu yang dilemparkan.

Sama juga seperti dirinya yang dituduh dengan pelbagai fitnah yang mengaibkan sewaktu hendak mendirikan rumah tangga.

Tetapi, sebagai seorang pelakon yang sudah 10 tahun mengabdikan diri dalam dunia seni, Eira sudah masak untuk mengawal keadaan. Jika ada yang tidak betul, dia lebih selesa untuk tidak membuang masa dan memikirkannya.

"Saya lebih kenal Azad. Benar, orang luar mungkin melihat dirinya sebagai seorang yang kelakar dan lucu seperti mana karakternya di dalam filem mahupun televisyen.

"Tetapi, dia juga manusia biasa yang mempunyai perasaan. Kalau ada yang tidak puas hati, dia akan suarakan secara lantang dan sama sekali tidak akan menyimpan perasaan.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers