Monday 25 March 2013

KANTOI!!! ANUWAR PERNAH MAIN DENGAN ALTANTUYA???


Ni apa cerita pulak ni? Sejak bila pulak Si Ketua Penipu tu ada skandal dengan Si Altantuya tu? Di mana diorang berkenalan? Macam mana nama dia boleh dikaitakan?

Adakah kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Raja Petra sebelum ini hanya pembohongan semata - mata? Kenapa Si Ketua Penipu tu berdiam diri?

Soalan demi persoalan akan terus diajukan oleh rakyat kepada Si Ketua Penipu tu. Tapi, semuanya salah dia sendiri. Salah dia sebab membuatkan rakyat tertanya - tanya.

Nak kata dia seorang pemimpin yang bertanggungjawab? Sudah pasti jawapannya TIDAK!!! Kalau dia seorang yang bertanggungjawab, keadaan tak jadi macam ni.

Kalau dia seorang yang bertanggungjawab, sudah tentu segala pendedahan yang dibuat oleh Si Raja Petra tu akan dijawab dan dibalas dalam kenyataan media.

Tapi, sehingga kini Si Ketua Penipu tu masih jugak senyap dan berdiam diri. Apa, dia dah Ketar Lutut dan Kecut Telur ke dengan Si Raja Petra tu?

Nampak sangat la Si Ketua Penipu tu memang seorang yang Pengecut. Macam mana dia nak jadi pemimpin kalau benda macam ni pun dia tak mampu nak tangani? Yang paling penting, macam mana nak jadi pemimpin kalau dia jenis yang tak bertanggungjawab!!!
KUALA LUMPUR 11 Ogos - Berikut kenyataan penuh bekas Setiausaha Sulit Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari berhubung pendedahan pengendali portalmalaysia-today.net yang mendakwa beberapa pemimpin pembangkang merancang memfitnah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam kes pembunuhan Altantuya Shariibu:

1. Kita meminta M. Puravalen (peguam Razak Baginda) untuk memberi penjelasan bagaimana dan dari siapa beliau mendapat maklumat awal bahawa Razak Baginda akan ditangkap oleh polis bagi kes Altantuya. 

Setahu kita maklumat tentang sebarang penangkapan adalah rahsia pihak polis dan orang awam tidak akan diberitahu lebih awal.

2. Apakah orang yang memberi maklumat awal ini juga yang mengatur agar Puravalen menawarkan diri untuk menjadi peguam kepada Razak Baginda.

3. Ekoran pendedahan oleh Raja Petra mengenai komplot fitnah Perdana Menteri, ini membuatkan masyarakat umum tertanya-tanya bagaimana Puravalen boleh memberitahu Razak Baginda bahawa polis akan menangkap dan menuduh Razak membunuh Altantuya. 

Kita mahu Puravalen mendedahkan siapa yang memberitahu beliau maklumat yang sepatutnya menjadi rahsia polis.

Gambar dan Tajuk Pinjam dari Blog Helang Buana. Hehehe...

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers