Tuesday 26 March 2013

Program Pentas Pemuda UMNO Jerantut : PDM Felda Jengka 13

Photo: 25 MAC 2013

PENTAS PEMUDA " WADAH TRANSFOMASI MINDA "
LOKASI : FELDA JENGKA 13
TARIKH : 24 MAC 2013
MASA : 8.45 MALAM

Ini program Pentas Pemuda UMNO Jerantut malam semalam 25/3/2013 di Felda Jengka 13.

Photo: 25 MAC 2013 / 8.45 MALAM

SEKITAR PROGRAM PENTAS PEMUDA " WADAH TRANSFOMASI MINDA " YANG BERLANSUNG DI FELDA JENGKA 13

** Gambar sumber Dato Wan Amizan ADUN Tahan ***

Ini tokoh anak Peneroka dari Felda Jengka 12 yang boleh mematahkan hujah-hujah dan tipu daya dari pembangkang mahu memburuk dan menjatuhkan imej FELDA dan Kerajaan menjaga kebajikan peneroka Felda seluruh negara.
Satu-satunya anak peneroka yang berjaya menjadi YB ADUN Tahan, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Jerantut, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Jerantut dan EXCO Pemuda UMNO Malaysia.
Anak peneroka yang menjadi lembaga pengarah beberapa GLC dilantik oleh kerajaan.
Juga anak peneroka yang merupakan tokoh korporat muda yang berjaya.
Beliau tidak lain tidak bukan YB Dato' Wan Amizan Wan Razak 40 tahun.
Perjuangan utama beliau mahu membina seberapa banyak perumahan generasi ke dua di 14 kawasan Felda di parlimen Jerantut.
Tanpa ragu-ragu lagi para peneroka di 14 kawasan Felda dan generasi ke dua Felda menyokong hasrat murni beliau untuk dicalonkan menjadi ahli parlimen Jerantut PRU 13.
Beliau anak peneroka Felda Jengka 12 yang berasal dari Kampung Paya Koran sebuah kampung tradisional yang sudah tidak berpenghuni di Lembah Tembeling.
Peluang yang diberi oleh DS Najib kepada beliau bertanding di DUN Tahan pada PRU 12 telah berjaya beliau laksanakan dengan transformasi Lembah Tembeling secara intensif dengan mencurah-curah masuk projek pembangunan hampir RM1 bilion.
Untuk menjayakan cita-cita mahu merealisasikan hasrat beliau mahu membantu generasi ke dua Felda  dari segi perumahan dan penyediaan peluang pekerjaan untuk golongan muda parlimen Jerantut maka DS Najib perlu memberi peluang kepada Dato' Wan Amizan Wan Razak mengurus parlimen Jerantut.
Dato' Wan Amizan adalah tokoh pemimpin yang boleh menarik pelabur-pelabur bernilai tinggi melabur di parlimen Jerantut. Parlimen Jerantut perlukan perubahan kepada transformasi ekonomi besar-besaran mengunakan potensi-potensi sepenuhnya.

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers