Monday 1 April 2013

NAFSU BANG NON BUAT AHLI PKR MENYIRAP!!!


Tak perlu cakap banyak la. Memang itu hakikatnya. Nafsu Bang Non selama hari ini tidak pernah sekali pun mendatangkan sebarang manfaat kepada ahli.

Jauh sekali dia nak mengenali kehendak akar umbi parti yang dipimpin oleh Kak Wan Omega tu selama hari ini. Dia bukan peduli sangat pun dengan kehendak mereka.

Apa yang penting bagi Bang Non, nafsu dia sendiri yang perlu dipenuhi. Itu pasal la ada dikalangan ahli - ahli PKR sendiri yang bangkit dan menyirap dengan dia.

Tak mustahil jika dalam PRU akan datang, ada dikalangan ahli PKR dibeberapa kawasan bakal bertanding sebagai calon Bebas. Semuanya gara - gara nafsu Bang Non jugak.

Jika kelmarin Bang Non umum nama calon di Paya Besar, hari ini kita sudah dengar khabar angin mengatakan yang ada ahli bakal bertanding juga.
"Siapa dia Murni Hidayah tu? Dari mana asal dia? Kenapa pulak dia tiba - tiba boleh muncul di Paya Besar sedangkan selama hari ini Ketua Cabang yang selalu buat kerja?" demikian jelas seorang ahli PKR yang ditemui. 
Semuanya sebab diorang tak puas hati. Kenapa Bang Non nak ambik orang luar sedangkan dikalangan pemimpin tempatan masih ada kemampuan mereka sendiri?

Persoalan tu wujud bukan sahaja di Paya Besar, tapi dikebanyakkan kawasan yang ditandingi oleh PKR, terutama sekali di Pahang.
"Bukan setakat di Paya Besar sahaja yang memperlihatkan Ketidak-Adilan dari pimpinan Pusat. Malah ditempat lain pun sama jugak.
"Kita hantar senarai nama calon yang dijangka mampu mengambil hati rakyat. Tetapi sebaliknya, pimpinan Pusat tidak mengendahkan langsung dengan apa yang kita suarakan." 
Seperti mana yang SH jelaskan selama hari ini, Bang Non tak pernah peduli lansung dengan suara rakyat. Dia hanya mengambil pertimbangan yang dia suka je.

Akar umbi sudah bersuara. Mereka dah hantar senarai calon yang mereka rasa layak untuk bertanding. Tapi senarai tu hanya diletak sebagai pengadang pintu je dek Bang Non.

Senarai nama yang diorang bagi setakat jadi kertas lap punggung je. Itu dengan ahli parti. Dengan kita yang tak de kaitan dengan dia macam mana pulak? Itu yang dikatakan sebagai perjuangan rakyat? Kepala Tengkorak Dia La!!!
 
Korang jangan banyak cakap ye... kang aku sontot baru tau!!!

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers