Monday 1 April 2013

Tahniah! Ezad Exist Nikah

Tahniah buat Ezad Exists, 34, yang telah selamat melangsungkan majlis pernikahannya dengan Nor Azeana Ramli, 34, pada jam 10 pagi ini di Masjid Lunas, Kulim, Kedah. Berita ini mungkin mengejutkan segelintir peminat apatah lagi dia baru memutuskan pertunangan dengan Asliza Abdullah pada November lalu.
Malah Ezad sendiri mengakui telah cuba merahsiakan perkara ini kerana bimbang tanggapan negatif peminat yang mungkin melihatnya terlalu cepat mencarikan pengganti.
Berkongsi cerita perkenalannya dengan bakal isteri, Ezad memberitahu kakaknya yang memperkenalkan Azeana, seorang pengurus jualan di sebuah hotel terkenal, kepadanya.
"Kakak saya menemukan saya dengan Azeana tiga bulan lalu. Saya tak sangka mereka akan buat begini. Ikutkan saya malas, tetapi apabila berjumpa, saya dapati dia okay juga," katanya.
Mengambil kira faktor usia yang semakin meningkat dan impian ibu bapa yang mahu melihatnya mendirikan rumahtangga, Ezad memberitahu, "Daripada melayan hati yang luka, ada baiknya saya terima saja ketentuan jodoh".

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers