Wednesday 27 March 2013

FOOLZIAH MEROYAN BILA LALUAN DI KUANTAN SUKAR!!!


Nampak gayanya, memang Si Foolziah Thoron tu sekarang ni sudah goyang apabila laluan untuk dia kekal di Parlimen Kuantan menjadi semakin sukar.

Dengan pelbagai isu yang dicetuskan oleh Wong Tak sebelum ini telah membuatkan Si Foolziah tu semakin ditolak oleh rakyat tempatan.

Sebelum ini, Ahli Parlimen Kuantan tu dikecam oleh penduduk tempatan kerana kurang memberikan sumbangan terutama ketika mereka dilanda banjir baru - baru ni.

Tambah menyukarkan Foolziah ialah apabila ada segelintir ahli PKR sendiri mula mempertikaikan kredibiliti Si Foolziah secara diam - diam.

Jika sebelum ini, Si Foolziah tu bukan main lagi mendabik dada kononnya mengatakan yang dia banyak bagi bantuan sumbangan kepada rakyat.

Walhal, sumbangan yang diberikan hanya sekadar untuk kroni - kroni dia je. Bukan dia bagi sumbangan kepada semua orang yang ada didalam kawasan dia.

Perkara ini jelas apabila ada pihak menyatakan bahawa Si Foolziah tu pernah merungut apabila ramai orang datang dan nak mintak duit je dari dia.

Mungkin disebabkan kerana ketidak-mampuan Si Foolziah tu telah mengakibatkan dia mengecam tindakan Kerajaan yang memberi peruntukan kepada rakyat.

YAB Perdana Menteri sewaktu mengakhiri Jelajah Janji Ditepati baru - baru ini telah mengumumkan peruntukan sebanyak RM100 juta.

Peruntukan tersebut diberikan kepada rakyat Kuantan untuk menyelesaikan masalah jalan raya dan masalah banjir yang sering menjadi isu utama di Kuantan.

Nah!!! Disebabkan itulah Si Foolziah ni meroyan tak tentu arah. Dia yang jadi Ahli Parlimen selama hari ini pun masih tidak mampu untuk menyelesaikan masalah rakyat.

Dan, yang paling menghairankan kita ialah apabila Si Foolziah tu mempertikaikan pasal perkhidmatan Rapid Kuantan yang dilancarkan sebelum ini.

Kalau diikutkan, sewaktu awal pelancaran perkhidmatan bas tersebut, Si Foolziah ni yang mula - mula sekali mendabik dada kata dia yang perjuangkan perkara tersebut.

Sekarang, dia pulak yang mempersoalkannya apabila mendakwa perkhidmatan bas tersebut tidak mencakupi keseluruhan kawasan pendalaman.

Kesimpulan mudah bagi kita rakyat Malaysia ni apabila melihat perangai hodoh puak - puak Pakatan ni. Diorang ni jenis manusia yang tak reti nak bersyukur dan tak bersabar. Tu pasal la diorang suka meroyan benda yang bukan - bukan!!!
 
 

1 comments:

  1. Benci betul aku kat blok Kafir Lahanat ni (saudara PapaGomo) yang dimasukkan ke PR. Tertipu juga MalaysiaKIta dengan talibarut CyberTrooper UMNO Kafir Lahanat pada kali ini.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers