Wednesday 27 March 2013

NURUL IZZAH MULA MELALAK TAK TENTU PASAL!!!



Korang tengok sendiri bagaimana Si Nurul Izzah tu berhadapan dengan rakyat dikawasan dia. Terpaksa jerit - jerit pulak sambil memberikan ceramah.

Nampak sangat la apa yang cuba disampaikan oleh Si Nurul Izzah tu tidak diendahkan oleh orang yang mendengarnya. Itu pasal la dia kena jerit.

Ianya jelas membuktikan bahawa apa yang diperkatakan oleh Nurul Izzah ni hanya salah satu sandiwara yang dilakukannya untuk menipu rakyat Lembah Pantai.

Korang bayangkan. Dia nak pertahankan Lembah Pantai sampai terpaksa panggil semua puak - puak dia turun untuk membantu. Dari Papa Hebat sampai la ke Si Sam Ketot.

Sebab apa? Sebab nak berdepan dengan Sri Kandi Kebenaran, Ummi Hafilda yang turut mengadakan ceramah ditempat yang sama.

Orang dah tak peduli dah dengan apa yang Nurul Izzah nak cakap. Lebih ramai orang yang bertumpu ke tempat Ummi. Sebab itu Anak Muda Kecoh kena buat sesuatu.

Nak timbulkan keadaan huru hara sebab tak mampu melawan hujah Ummi, Anak Muda Kecoh tu pun mula la baling batu dan sembunyi tangan.

Korang dengar betul - betul part yang terakhir dalam video dibawah. Nampak gayanya, Si Nurul Izzah ni cuba mengutuk papa dia sendiri.

Dia lupa bahawa Papa dia pun dulu seorang pemimpin dikalangan ahli UMNO. Kemewahan yang dia sendiri rasai hari ini adalah hasil pemberian UMNO.

Jadi, Semut nak tanya. Adakah dia bagi rakyat dikawasan dia merasa cebis - cebis dari harta yang Papa dia kaut dulu? Ada dia bagi semua harta dia demi menegakkan Keadilan?

Jangan cakap banyak la Nurul Izzah oi!!! Baik pegi balik rumah, cermin diri tu elok - elok sebelum nak mengatakan orang yang bukan - bukan!!! Dia sendiri pun duduk dalam Istana, lagi dia nak kata orang bagi cebisan? Dasar Manusia Tak Sedar Diri!!!


Kredit to

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers