Friday 29 March 2013

ISNIN NI, PAS BERUBAH WAJAH!!!


Korang percaya tak, hari Isnin ni nanti Parti Angguk Saja tu akan berubah wajah. Kalau sebelum ni, beria - ia benar diorang kecam isu penggunaan Kalimah Allah.

Malah, Si Ketua Penerangan PAS Pusat, Pak berahim sendiri menegaskan bahawa penggunaan kalimah itu adalah hak mutlak umat Islam di Malaysia.

Kalau ikut kata Pak Berahim, istilah God dalam kitab Bible perlu diterjemahkan sebagai Tuhan dalam bahasa Melayu dan bukannya Allah.

Kenyataan Pak Berahim tu jugak turut disokong oleh Harun Taib, Ketua Dewan Ulama PAS Pusat yang menegaskan penggunaan kalimah Allah tidak wajar diguna oleh orang lain.

Jelas, kedua - dua kenyataan pemimpin PAS tu bertentangan dengan apa yang didesak oleh DAPigs dan apa yang dinyatakan oleh Si Ketua Penipu tu.

Kalau DAPigs yang buat desakan, kita masih boleh terima pakai sebab diorang tu bukannya tau apa - apa tentang agama. Nak pulak Si Tokong Biawak tu.

Tapi, bila dah Si Ketua Penipu dan puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu jugak turut tumpang sekaki dalam menghalalkan perkara tersebut, kita nak cakap apa lagi?

Namun, jangkaan Semut, semua pandangan yang dikeluarkan oleh pemimpin - pemimpin PAS sebelum ini pasti akan berubah selepas hari Isnin nanti.

Habis je mesyuarat yang bakal diadakan oleh pemimpin - pemimpin Pakatan tu, PAS pasti akan berubah pendirian. Suara - suara sumbang sebelum ini akan disenyapkan.

Kalau tak percaya, korang tunggu je la nanti. Kita pun bukan tak kenal dengan puak - puak Parti Angguk Saja ni. diorang memang akan ikut telunjuk DAPigs dan PKR. Sebab tu la orang gelarkan diorang ni Parti Angguk Saja. Itu je yang diorang mampu buat pun!!!

1 comments:

  1. http://warisantamar.blogspot.com/

    blog tuan sudah dilinkkan...:) link bersama!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.

Followers